Veckan som gått 2022-37

Först publicerat på: https://bushcraft.nu/veckan-som-gatt-2022-37/

De senaste två veckorna har jag försökt fylla ut vissa tomma delar av vad som är tänkt att bli huvudsidan framöver. Det har gått fint och flera nya kategorier har dykt upp!

Jag kommer försöka fortsätta hålla tempot uppe när det gäller artikelpubliceringar; ca en artikel om dagen.

Nu i veckan kommer också de första poddavsnitten upp! De första trevande avsnitten kommer vara inläsningar av redan publicerade artiklar så om ni läst allt har ni läst det som kommer i podden. Anledningen till att läsa in gamla artiklar och återpublicera i annat format är helt enkelt för att nå ut till en bredare publik, och framför allt de som föredrar ljud framför text.

Det är också för att få lite av en språngbräda ut till att göra längre intervjuer och avsnitt (dessa kommer, det har bara varit lite grejor som satt käppar i hjulen och vi har fått skjuta upp inspelning).

Noterbara artiklar de gångna veckorna är ett par artiklar på överlevnadstema (Överlevnadsmentalitet & Föda för överlevnad, diskussion om tallens egenskaper och varför havtorn är skörbjuggens skräck! Om du hänger mycket på Instagram och söker nya intressanta konton att följa har jag satt ihop en lista på 4 konton som jag tycker är bra och bidrar med intressant information och fina bilder!

Glöm inte gå in på forumet och delta i diskussionen!

/Gustav

1 gillning